Artur Barciś

8,0
30 445 ocen gry aktorskiej
W 1979 roku ukończył studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi (Polska).
Wystąpił w następujących reklamach:
- 2011 r. - kampania społeczna Federacji Polskich Banków Żywności "Nie zmarnuj swojego 1%";
- 2012 r. - oferta "Stała cena" w koncernie Enea (wraz z Andrzejem Grabowskim i Michałem Żebrowskim);
- 2016 r. - kampania społeczna Fundacji Gwiazdy Nadziei pt. "Nie daj się zaskoczyć!" zachęcająca do zrobienia badań w kierunku WZW (wraz z Piotrem Fronczewskim, Gabrielą Muskałą, Joanną Osydą i Krzysztofem Tyńcem);
- 2017 r. - kampania społeczna Komitetu Ochrony Praw Dziecka oraz sieci sklepów Smyk zachęcająca do zbiórki funduszy dla dzieci, które doświadczają przemocy domowej (wraz z Marią Seweryn);
- 2020 r. - kampania społeczna Stowarzyszenia BORIS, Fundacji Fundusz Współpracy, Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, Stowarzyszenia Ośrodek Kultury i Aktywności Lokalnej w Krzesku, Stowarzyszenia Europa i My oraz Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej pt. "Właśnie po to".
Jest autorem następujących książek:
- 2011 r. - "Rozmowy bez retuszu" (wraz z Marzanną Graff);
- 2021 r. - "Aktor musi grać, by żyć" (wraz z Kamilą Drecką).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones